måndag 30 april 2012

SUPERDUPERGLAAAD!

Var på kontroll idag.
FINNEMANG!! 


Har fin, tunn slemhinna, små äggblåsor och låga värden.

Så, summan av kardemumman ÄR:

den 3/5 börjar jag SPRUTA med SPRUTOR.
den 9/5 ska jag in på kontroll och VUL igen för att se om det växt på sig!

Och v. 20(!!) är det äggplock.

Alltsååååå.... Jag har ju tänkt i hjärnan att allt detta kommer hända om typ, 3-4 veckor.
Men alltså, själva ÄP är ju om TVÅ veckor. Jag kan inte fatta det.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag dras emellan att vara nervös/negativ och superhypad/GLAD!

Jag är nog mest glad. Jag hoppas verkligen det vill sig nu.
Jag HOPPAS det kommer fina ägg, och ett fint litet ägg som vill växa och mysa i min mage dom kommande 9 månaderna. Nu är vi så nära. Vi längtar efter Dig.

Vårat alldeles egna barn. 

Min fina sambo gav mig världens kram och ba: "fan vad coolt!"

Ja, det här är SÅ coolt. Tänk att VI ska få göra det här tillsammans.

Ja, jag är så glad.
Så just nu har jag glömt bort att jag är trött dygnet runt och huvudvärk från helvetet.

Fatta, att jag i Juni KANSKE får ett pluss på graviditetstestet, för första gången i mitt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar