söndag 22 april 2012

Fattar ingenting?

Ny design på blogspot eller? 

Åååhh... det är så synd om mig. Jag är så jävulskt, jävla förkyld.
Det har varit på G över en vecka. Haft feber till och från. Men nu, herre min je.
Har legat i sängen sen 23 igår kväll. Nu sitter jag uppe vid datorn, efter att ha sovit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen. Förutom då jag varit ut med hundarna.

Annars då... sprayar på. Dag 7. Känns som snigelfart just nu.
Känns som att jag nyser ut all spray. Så, I don't know.
8 dagar kvar till kontrollen. Kommer gå skitsegt den här månaden.
Kul att jag kommer vara fattiglapp nästa månad också.
Redan 3 sjukdagar. Aaaah... hatar att vara så beroende av pengar.

HOPPAS sambon får ett nytt jobb snaaaarast.
Någon annan som bor i Stockholm som vet något som skulle passa en karl i sina bästa år..?
Han kan det mesta utom att snickra. Typ.

Blä. Fan så jag mår.
Åt glass med hallon till middag idag.

Avskyr när man är hungrig, men inte sugen på något, och allt smakar bajs.
Inte för att jag smakat bajs. Men kan tänka mig.

Huvudet dunkar på. Fyfan.

JAG VILL BÖRJA SPRUTA NU. Börjar redan bli less kan jag tala om.
Okej, det kanske märks att jag behöver positiv energi?

Kanske lite.

SNOR-PUSS PÅ ER!

1 kommentar:

  1. vi är snart där! jag tycker också det går långsamt nu.. man bara väntar o väntar.... och mina sprutor är snart slut hur tänkte dom där? måste se om de kan skicka mer. krya på dig <3

    SvaraRadera