fredag 20 april 2012

Spraydag: 5

Ojsan, har visst glömt bort er i 3 dagar.
Har haft lite mycket med jobb och sjukdom..
0m det ens är sjukdom eller om det är sprayen!?
Jag vet inte.

Jag kan iallafall konstatera att jag klarat mig bra annars från biverkningar.
Eller inte. Kanske.

- trötthet
- blir andfådd väldigt snabbt
- SUPERTORR i purren och känns obehagligt. Lite som svamp.
- SUPERVARM!!!

Men annars så, ingenting. Hahaha.

Hej och hå, bara 10 dagar kvar till Kontrollen för att se hur det står till.

Annars så är det väl inget annat. Blöder än.

Hur mår ni mina vänner?

1 kommentar:

  1. Gött att allt går bra :)

    Sv: Det gick bra! Ja jag kände bara att tjöta lite innan jag skulle iväg haha :) Men det gick kanon. Blev såklart glad och att hon är så himla glad är så underbart! Och jag har berättat idag så jag är glad med nu :) -tjoho nu längtar jag så sjukt mycket! <3

    SvaraRadera