onsdag 4 april 2012

Hörrni! Idag älskar jag livet!

Ah... nu kan jag äntligen andas ut igen och vara GLAD!

Var ju som sagt på infomöte idag och det gick så himla bra.
Jag kommer börja spraya den 16e April redan, det är TOLV dagar kvar.
Sen när jag börjar blödar är det dags för sprutorna.

Det blev den långa metoden för oss.
Jag kommer dock få köra med väldigt låg dos då jag har väldigt mycket äggblåsor och dom är rädda att jag ska bli överstimulerad. Eh, jag med.

Sen planerade vi in ÄP (äggplock) v. 21.... ev, tidigare om någon annan hoppar av, eller så. Jag vill ju självklart göra det så snart som möjligt så veckan innan skulle ju vara perfekt! ;-)

Asså, kan NI fatta att det här redan händer!? NÄ INTE VI HELLER!

Eller okej, jo.. efter att vi hämtat ut medicinerna så är det ju faktiskt på riktigt det här.

Och hörrni, den där sprutan... HAHAHA. Jag kände INGENTING. Så det var ju en piece of cake för mig! ;-) Sköterskan bara skrattade åt mig och sa att det där var ju inga som helst problem.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. nu räknar vi ner igen! :D

6 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blev när jag läste detta! :D puss

    SvaraRadera
  2. Jag med hahhaha :D!! Förhoppningsvis får du sniffa bebis nästa år! Håll tummarna iaf :))))

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN!! och ballast av allt är att vi börjar samtidigt och kommer ev ha ÄP samtidigt! wiiiie gumman så roligt :) nu köör vi! puss! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det helt sjukt?! :D nu kommer vi följas åt på riktigt! Visst hade du också långa metoden?

      Wiiie <3

      Radera
  4. Åååh va glad jag blev nu! :)

    SvaraRadera