tisdag 17 april 2012

Spraydag: 2

Hej sötnosar.

Inatt drömde jag värsta ångestdrömmar. HAHA.
Alltså...
Drömde att jag fick åka SJÄLV på den där kontrollen, och en kvinnlig läkare gjorde VUL (vaginalt ultraljud) på mig och typ suckade och var bara förjävlig. Sen talade hon om för mig att jag hade en infektion i murren (asså jag brukar säga fitta, men det låter så opassande i den här bloggen, HAHA HA) och att jag inte kommer på göra IVF på över 1 år.
+ att jag skulle få antibiotika.
+ "du förstår väl att du inte kan ha så där långa naglar om du hade tänkt att bli gravid... tänk på alla bakterier, fast det gör du väl förstås inte."

HON VAR HEMSK. Jag ville bara grina.

Vaknade genomsvettig och typ 10 minuter innan alarmet skulle ringa.
Har varit SÅ sjukt trött idag. Är det än. Kan inte ens hålla upp ögonen ordentligt.
Men annars så känner jag faktiskt ingenting.
Eller ja, mitt humör kanske. Eller så är jag bara som mig själv. Lite... schitzo.

Men annars så.. ne....

1 kommentar:

  1. drömmar aså... kan va så sjukt knas ;) hoppas det går bra idag! puss!

    SvaraRadera