måndag 23 april 2012

Rinnande ögon

Gokväll!

Idag känns allting så himla långt bort.
Det känns som att jag nyser ut all medicin.
Det känns som att dom kommer tala om för mig på kontrollen att jag inte är tillräckligt nedreglerad.
Jag vet inte, men är ganska neggo idag.

Jag är inte deprimerad. Absolut inte. Känner mig faktiskt stolt och lycklig!

Men det är bara själva grejen, att det känns som att det sniglar sig fram.
Och eftersom att mensen kom för tidigt så vet jag ju inte heller vad dom säger.

+ att jag gick med på att jobba imorrn fast jag inte alls är frisk. Inte alls.
Ögonen rinner konstant och det gör SÅ ont i kroppen.
Men VI har inte råd att jag är borta från jobbet (dumt) + att det inte ens finns vikarier att ta in till "mina" brukare. Vilket är lite jobbigt ibland. Men men, jag skulle egentligen jobbat 7-21 imorgon, men jobbar istället 7-17, så det är skönt.

Något mer? Känner fortfarande inte av något konstigt från sprayen.
Kanske därför jag tycker att det sniglar?
Jag menar, hade jag haft massa biverkningar så hade jag ju "förstått" att det verkligen händer något.
Men nu är det liksom.... asså, jag är ju dum i huvudet som "saknar" biverkningar.
Jag vet, slå mä på käft'n!

Hur mår ni?


Vilka är ni förresten? 

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar