måndag 30 april 2012

Fysan!

Hej och hå i det blå vad jag är taskig i kistan. 
All jordens gaser tror jag nog bestämt har flyttat in i min mage. 
Hade ju varit trevligare med en bebis. 

Men får väl nöja mig med illaluktande gaser tills vidare.

Just nu känner jag mig så jävla förväntansfull så jag håller på att dö.

Och svettas ihjäl gör jag också. 

Bara jag som sitter hemma, nykter idag? 
Jaja, gör mig inget. Sen jobbar jag dessutom 9-20 imorgon! 

Ska jobba som bara dendom här kommande 2 veckorna så att dom bara flyger förbi. 

ASSÅ GUD VAD JAG LÄNGTAR!!! 




3 kommentarer:

  1. Mirakel !!! En bebis bor hos mig! Helt sjukt. Kan inte fatta att det är sant.. Så idag har jag slutat behandlingen och även bloggen, så ingen ide att du kommenterar där vill inte "outa" det än förän jag vet mer.. Men finns här o följer dig!! Hoppas bebis kommer och bor hos dig med :) tänker på dig varje dag <3 PUSS!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt sjukt!! Overkligt. All lycka till er kära du!! Är så himla glad för din skull!!! <3

      PUSS!!!

      Radera
    2. Jag vet! Tack vi får hoppas det stämmer och går vägen <3 gick det bra idag med spruta eller börjar du ikväll? puss!

      Radera