måndag 27 februari 2012

Gokväll alla fina!

Okej, idag är jag lite gladare! Hihi.

Ringde Huddinge idag för att tjata lite på dom om våran remiss.
Jag står ju liksom helt handfallen och vet ingenting just nu.

Dom ringde faktiskt upp relativt snabbt (och inte dagen efter som förra gången..) hon talade om att våran remiss är färdigbehandlad och vi nu bara kan vänta på att få kallelsen hemskickad med väntetiderna. Det här är helt sjukt!!!1 Har varit så himla glad idag.
Och nu är jag såhär.. likgiltig igen. Tänk så har inte vårdgarantin hunnit med och vi ändå måste vänta i hundra år.... fast ne, visst har dom hunnit?! SÄG!! Heheh.

Så ja, nu börjar all väntan... igen.

Men ändå, YEY!!!!

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig/er. Jag och min man själv i samma situation, vi kommer förmodligen få genomgå IVF i vår/ sommar. All lycka!

    SvaraRadera
  2. Amanda - PUSS!! <3

    Jag - yeeaah!!

    Emelie - Då får jag säga detsamma! Går ni via landstinget eller privat?

    Kram på er!

    SvaraRadera