tisdag 21 februari 2012

Herreminje!

Vad jag är TRÖTT! Dödstrött faktiskt. Gud. Veckan har inte ens börjat för mig på riktigt.

Anyhoooow.. Ringde Huddinge idag för att jag ville höra lite om remissen.. eller remissen, jag ville höra hur det såg ut med väntetiderna så att jag direkt skulle kunna ringa vårdkansliet och få svar på en gång! Trodde jag verkligen det?!

1. Jag hamnade hos växeln på Huddinge efter 20 min i telekö.
2. Jag blir uppringd IMORGON kl 08.30............ arrrghhh!!!

Vadfan? Okej, att jag redan väntat så pass länge som jag gjort.
Men nu orkar jag inte vänta mer. Kan jag inte bara ringa Vårdkansliet på en gång? Snälla kan jag inte? Det här tääär på mig. Stackars mig. Stackars stackars mig!

JAHOPP! Nu då?

Och så mår jag illa. Hade inte situationen varit som den faktiskt är, så hade jag faktiskt trott att jag på riktigt är gravid. Men det är jag ju INTE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar