måndag 5 mars 2012

Gokväll!

Ojoj, halkat efter lite känner jag.
Men ingenting har hänt, så inte så mycket att skriva om på den biten.

Eller ja, min mens vill inte komma igång, och JA, jag gjorde ett test - negativt! WHAT ELSE liksom?

Ringde dessutom Vårdkansliet idag, igen, för jag tycker allt går så himla, förjävulskt segt just nu!

Ni minns att jag skrev om att Huddinge talat om att remissen var färdigbehandlad!??!
Ja, det trodde ju jag med, eftersom att hon sa att vi bara skulle vänta på en bekräftelse nu.

JO TJENA!

Hos vårdkansliet så fattades det tydligen ett prov.
Men hon som jag pratade med där, skulle maila Huddinge direkt och hon var så skön och sa att vi skulle ligga på dom ordentligt nu så något händer! Men hon talade också om att CVL fått in att vi vill till dom. Så nu håller vi tummarna att vi faktiskt får komma dit!

Ringde upp Huddinge så fort jag lagt på med vårdkansliet där dom sa att alla prover och sånt är inne hos dom, och att på TORSDAG så ska läkare gå igenom och färdigbehandla remissen innan bekräftelse. MEN HALLÅ!!! Varför ens säga till mig för två veckor sedan att den redan är färdigbehandlad och att vi nu "bara ska vänta" på en bekräftelse.

Sitt i mina jävla skor och vänta kan jag känna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar