fredag 24 februari 2012

Boring boring

Sitter fortfarande på jobbet och alla har gått. Bara jag kvar.
Vad ska jag nu göra i TVÅ timmar? Blogga? Öööh. Naaaj!

Svettas ihjäl gör jag också. Och gråter åt ALLT. Hade jag bara varit gravid hade det varit mycket lättare att hantera. Paahaha.

Jag vill bara ta upp det här med prinsessans födelse.
HERREMINGUD vad jag blir arg och frustrerad när människor saknar NOLL emapti och kan skriva så hemska och elaka saker om något så fint. Det är ju helt sinnessjukt. BARA för att det är ett barn som fötts i Kungahuset. Som att hon har VALT att bli prinsessa. Och Viktoria och Daniel har väl ALL rätt i hela världen att få skaffa sig ett (och fler) kärleksbarn!? Eller har jag fel? Får man inte skaffa barn bara för att man är uppfostrade på olika sätt.

Och sen börjar så klart folk att klaga på hennes namn.
Klaga på att det är mycket uppståndelse. Jadda jadda jadda. LÄGG NER!!! Bittra jävla människor.

Kan man inte bara börja glädjas åt folk istället? Nej, men typiskt mellanmjölkSverige och tycka synd om sig själva och störa sig på allt. Precis som jag stör mig på människor med SÅ negativa vibbar och elaka kommentarer om något så oskyldigt. Fyfan för er.

"vart var all press när jag födde barn?!?" Eh. PUNKT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar