söndag 19 februari 2012

söndag

Så, nu bytte jag från blogg.se då ingenting ville fungera som jag ville. Haha.

Ja, vart var vi?

I Fredags så ringde jag Carl von Linné-kliniken för att få rätsida på saker och ting då jag just nu är heeeeelt vilsen känner jag. Hon talade om att våran remiss hade bekräftats av Huddinge Sjukhus. Våra blodprover hade skickats till dom 17/2. En HEL vecka efter att vi lämnat dom. Tar det så lång tid? Allting tar ju hundra år känns det som. Nåväl.

Sen pratade jag lite mer med sköterskan på CVL och sa det att vi vill komma till dom. Och hon sa som så: "ringer ni Huddinge nästa vecka (veckan som kommer nu alltså) och kollar lite om dom mottagit proverna och hur väntetiderna ser ut. Sedan ringer ni Vårdkansliet och åberopar vårdgarantin så att ni ska få en tid inom 3 månader.." Och då undrade ju jag så klart hur lång tid det DÅ skulle ta innan vi fick komma till dom på CVL för infomöte, till svar fick jag: "Ni har ju redan varit på första besök, så om allt går som det ska så räkna med infomöte i April redan, och sen start för behandling inom 1-2 menscyklar.."

JAG DÖÖÖÖÖR VAD GLAD JAG ÄR!!!!

Så imorgon ska jag ringa och höra med Huddinge hur det ser ut. Sedan ringa vårdkansliet. LÄSKIGT. Men äntligen börjar saker och ting hända! FINALLY.

Är det någon mer som ska/har/eller vill till Carl Von Linné-kliniken? :-)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar