fredag 24 februari 2012

Hej hej fina ni.

För att uppdatera om läget så har vi fortfarande inte fått hem några papper. Inga alls.
Jag förstår faktiskt inte vad det är som tar så himla lång tid med provsvaren!? Väldigt irriterande. Jag vill bara veta nu nu nu. Men nej, jag har inget tålamod. Inget alls.

Sen vill jag bara tala om att jag nog är skendräktig.

Varje morgon/kväll mår jag jätteilla. Allting luktar ÄCKLIGT. Det luktar kiss, bajs och bara äckligt. Jag luktar på mig själv. Jag luktar gott. Men allt annat. Jag är inte alls hungrig. Men när jag inte äter mår jag illa. Jag har huvudvärk tillofrån varje dag. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!! Alltså trött så ögonen åker i kors flera ggr om dagen. Och när jag dessutom har sovit 8-9h om natten. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!? Jag tränar ju tillome. Blä.

Fast hur coolt vore det inte om man nu går och väntar på IVF-behandlingen och så går man och blir gravid, helt spontant. Även fast våra chanser var lika med 0% hos läkaren, så ska man ju aldrig, säga aldrig.

Men nog om det.

Hur mår ni? Äntligen Fredag! Fast juste, jag jobbar imorrn med.

9-22 idag.
8-18 imorgon.

ZZzzzZzZzZZZnark.

1 kommentar:

  1. galet när man går och tänker sådär.. du måste ta ett test! :p
    hoppas du får en fin helg! kram!

    SvaraRadera