måndag 20 februari 2012

Hallå igen!

Hur mår vi idag då?

Idag har jag varit ledig så jag har hunnit gå upp i tid. Gått ut med hundarna och försökt att INTE ramla. Herregud, vilket jävla underlag det är. Jag hatar när det är ISIGT och GROPIGT. Livrädd för att ramla. Så nu har man världens värk i ryggen eftersom att man försöker hålla sig från att ramla. Än så länge jag har lyckats. Blah!

Sen käkade jag en banan. Sen traskade jag och min bättre hälft till gymmet. Sen tog vi en solning på det. Alltså, aj min rygg och mina vader nu! Min rygg gör inte ont, men den brinner igenom linnet, höhö. Jaja, tids nog så blir jag brun också! KANSKE.

När jag kom hem så åt jag ytterligare en banan. Ja, jag har en dille på bananer. Så jävla gott!
Och ja, jag äger typ 10:- till löning så det är sånt man får äta nu.. typ svälta sig själv halvt.

Sen har jag varit och fått nytt hår isatt, så nu är jag mig själv igen. Långhårig alltså. Jävla skithår och aldrig växa!

Inget nytt har hänt. Jag glömde helt bort att ringa Huddinge idag. Men IMORGON då jäklar ska jag ringa. Får försöka smita undan på jobbet så man kan slå en pling.

Vart tusan på Huddinge är det man ringer egentligen?!!?

/Vilsen IVF-själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar