torsdag 8 mars 2012

Gokväll finisar!

Är på sånt pissigt humör så det är helt sjukt.
Tror det stavas.... PMS. Jag dör.
Är skitsur. Vaknar mitt i natten och kissar nästan på mig.
Tuttarna gör asont, blodådrorna vill ut från huden.. och jag känner mig ASFET!

Ja, ni vet hur det är.

Och nej, är som sagt inte gravid. Utan jag bara är så här när jag ska ha mens.
Och jag vill äta. Hela tiden.

Kan den inte bara komma igång nu?

Anyhow!

Mailade faktiskt nyss CvL-kliniken.
Jag tänkte att jag berättar lite för dom vad som hänt, så får vi se om dom svarar och vad dom svarar. Om dom ens kan svara, eftersom att dom inte ens fått in våran remiss än. Tydligen.

JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE!!!!!

Jag återkommer.

Puss.

1 kommentar:

  1. gaah jobbigt!! nej jag vill inte heller att du ska vänta längre haha! hoppas på svar snart då :)

    SvaraRadera