tisdag 20 mars 2012

Hej lovies!

Jag är så lycklig nu.
Jag är på sååå bra humör... ÄNTLIGEN kan jag vara mig själv igen!

Det här var verkligen en stor sten som lyftes från mina axlar.
Ringde min mamma direkt och berättade. Stackarn ligger på sjukhus. Tänker på dig.
Inte nog med det så drömde jag att jag födde barn inatt. Hahah... fast det var egentligen inte ens roligt. För min sambo var inte ens med. Jag låg i ett mörkt rum. Sen när han väl kom så skulle han gå på en gång för han höll på att spela ett spel. JAG VAR SÅ ARG! Hahahah.
Thank god att det inte skulle hända i verkliga livet. Men ändå.
Vi fick en flicka. Höhö.

Vi låg och pratade jättelänge om bebis igår.
Om bebisnamn och allt möjligt. Tycker det är så fint att han också är engagerad och det inte bara är jag som inte kan tänka på annat.
Vi har ju iallafall ett pojknamn helt spikat! ;-) Sen om det blir en sån, det vet man ju aldrig.
För det SKA bli en bebis!

Nåja, ville bara tala om det, att jag är jätteglad fortfarande!

Vaknade av att en sköterska från CvL ringde imorse också.
Det är helt sjukt att två ggr har det mailats till fel mail. När dom ska ha mailat mig alltså.
Lite läskigt ändå. Så nu ska vi få hem ett brev istället!

Jag älskar dom där, mer och mer för varje dag haha. Världens bästa vårdpersonal, if you ask me. Aldrig varit med om trevligare människor inom vårde, som veeeerkligen bryr sig om en.

Gullegull!

Nu vill jag ha April!!! Det är faktiskt bara FEMTON dagar kvar. Hihi! Jag HOPPAS att min mens sköter sig nu så att vi kan starta på en gång. AH, det här är verkligen på riktigt nu.

Tänk att jag KAN bara mamma i början av nästa år?! Tänk att vi KAN vara föräldrar åt ett alldeles eget barn?! Det känns så himla overkligt!!

Kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar