tisdag 6 mars 2012

Blödig or what!?

Hej alla finfinigar!

Back at work. Jobbar 06.45-21.00 idag. Med ja, 3 timmars rast. Vilket jag har nu.
Jag hatar det. Jag ska kolla upp om det går att ändra. Egentligen skulle jag ha FEM timmars rast, det är ju helt sjukt! Samtidigt som man har gått ner i timmar också, eller ja procent. Från 99% till 83,7% man ba yeeeeey! Not.

Sitter och läser om massa solskenshistorier på FL och vill ba böla.
Det är så himla fint, och jag längtar bara ännu mer.
Jag längtar verkligen så det gör ONT i mig!

Jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer (DET SKA) kännas när jag ser ett plus för första gången. Som är MITT... eller ja, vårat. Men ändå. Och få gå på Ultraljud och se en liten räka som sprattlar i magen.... ah, det är helt sinnessjukt.

Jag älskar redan ett barn, som inte ens finns.
Knäppt va?

3 kommentarer:

  1. i know how you feel... igår va vi hos en kompis som vi då fick veta att hon va gravid. shit jag abra ville känna o se magen o bara va henne... jag längtar tills det är JAg som ser ut så och bara har det mysigt med en liten mage som växer... fan va jag längtar.... o mannen sa att han fick ännu mer längtan, att det skulle vara jag som hade den magen o fick berätta allt man är med om och köpa massa söta saker. gaah! puss!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni snart får se erat efterlängtade + finns inget bättre men även en stor oro för den med sig.
    Men ni om någon vet ju hur d e o kämpa för +et.

    SvaraRadera
  3. våran lycka - Tack så jättemycket! Vi längtar ihjäl oss.

    SvaraRadera