tisdag 13 mars 2012

God kväll!

Idag är det en lite godare kväll, än vad det var igår.

Fick idag se mitt nya schema.
HAHA. Kommer gå ner från 97% till 85,7% i April förmodligen. Det blir förmodligen lite högre procent, men ändå. Jag känner att 97% var lite väl häftigt med mina arbetstider.
Men nu ska jag bara vänja mig att få mindre i lön varje månad också. EH. Mindre kul.
Men vad säger man, mår inte knopppen bra så får kroppen lida?
Ja, om inte annat så säger jag så.

Jag menar, jag hinner knappt med min fina familj.
Eller gymmet. Jag saknar gymmet varje dag. Jag vet, störd.
Men känner att, om jag nu ska gymma som jag gör och vill så vill jag börja se mer resultat än vad jag gör med mina 3/ggr i veckan just nu. Då jag hinner med. Not okey!

Som sagt.... jag ska jobba mindre.
Det roliga är att jag direkt sa till min sambo "men då kan jag ju börja vika på förskolan igen dom dagarna jag är ledig!!" HAHAHAHA.... arbetsnarkoman. Svar: Ja!

Jag vet inte, men jag är så van att tjäna "bra" nu för tiden, så att sänka mig till det jag faktiskt ska nu känns faktiskt liiiiite jobbigt. Vi klarar ju oss, och jag kan spara. Men ni vet.. ändå.

AJA, pengar är fan inte allt!

Nåväl, jag borde sova. Jobb imorgon igen. Fast kör dock ett mini-pass på 09.00-14.00, sen gymmet, sen är det andra planer som smids! Hihi.

Förresten, har jag inte hört något från Huddinge på Fredag, så ska jag ringa dom IGEN och tjata!!!! Om jag vågar.

FRED!

1 kommentar:

  1. aah vad tråkigt!! hur mycket gör det för dig i månadet? ett par tusen? :/ fan drygt.. men kanske också bra ett tag att få ta det lite lugnare, ibland önska jag att jag bara jobba typ 80% haha men ändå inte.. snart ska jag ha lönesamtal så jag hoppas på fett mycket mer än jag har nu det förtjänar jag! jag har fortf min "sälj" lön fast jag har varit administratör nu ett par månader!! knas..

    sv: ja men gör det, jag gjorde det och jag saknar nu att ha någon man inte känner att prata med det är så skönt! jag förstår att du är en ltien freak nu det va jag med! man blir galen till slut. bara man har sin tid så vet man ju iaf. ja vi känner likadant, det blir dessa försök, sen tre som vi köper o sen tror jag också vi får ta det som det är. och vi har ju varandra i alla fall :) det är bra att man har tänkt på det, även om det ska funka för oss nu så klart :) kram!

    SvaraRadera