onsdag 21 mars 2012

VÅRSOL

Vilket underbart väder!

Har bara linne och skinnjacka idag och fryser inte ens lite.
Igår hade jag vinterjackan på mig. Uscha. Men nu måste väl ändå våren vara här?
MYS!

Idag berättade jag om IVF:en för våran personalansvarige. Det känns faktiskt jättebra.
Jag menar, jag hatar att behöva ljuga.. och då är det bättre att hon vet VARFÖR jag kommer vara borta lite här och där. Det känns mycket bättre så. Sen har jag ju sagt att hon inte ska berätta för dom andra. Den dagen jag blir GRAVID, då tänker jag berätta för dom andra. I vecka 12-13. För vi SKA nå dit... och ännu längre!

Nu när allt är så påtagligt så kan jag inte sluta tänka på det här.
Hur kommer jag må? Kommer det funka på första försöket? OM vi nu blir gravida, vem kommer bebisen vara lik? En flicka eller pojke? Hört att majoriteten av IVF-barn blir pojkar... jag kanske har fel? Vad tror ni?!

Jag är så lycklig! Det pirrar i hela min kropp och jag känner mig nykär.

3 kommentarer:

  1. SÅ GLAD BLIR JAG!!! grattis äntligen! jisses va skönt :) vad sa de om allt med att bo ihop osv? you need to tell me everything :D kram <3

    SvaraRadera
  2. M: JAG VET!! JAG MED hihihihi. :D! Nej, alltså, dom har faktiskt inte sagt någonting med det där.. :S Jag fattade nada. För dom skulle ju ringa på Tisdagen, men ringde på Måndagen och talade in röstsamtal och sa det att dom fått brev från Huddinge, och att vi nu kommer få en tid via Carl von linné. Så jag fattar ingenting!
    MEN VAD GÖR DET!? Vi kommer ju kanske vara gravida i sommar :D!

    Hur mår du?! Länge sen nu!! <3

    SvaraRadera
  3. underbar känsla med ett knyte innut i en. Hur coolt som helst. Önska jag kunde få min sambo att känna samma sak även fast han oxå känner så otroligt mycket.
    Tyvärr kommer dem ju aldrig känna d vi känner på samma sätt.

    Hoppas ni har en toppen helg!

    SvaraRadera