fredag 18 maj 2012

hejsan hejsan!

Nu är det så här va att pluppen har flyttat in till mig nu.
Och nu är det bara att hålla tummarna.
Som Jan Holte sa; "du kan inte göra någonting nu för att påverka det som sker.." 

och det kan jag ju inte heller. Även om jag önskar det.

men håll gärna tummar och tår för mig nu!

Mina andra ägg ville inte dela på sig mer, så inga till frysen.
Så skulle detta inte gå nu så det blir det nytt försök, alldeles från början, i Augusti.
Så, fan... låt mig ha lite tur nu.

Låt denna lilla plupp växa och bli stor och fin och frisk i mig nu!! 

4 kommentarer:

  1. jag håller allt jag har det vet du <3 skönt att det verkar ha gått bra! puss!

    SvaraRadera
  2. C mamma till A18 maj 2012 kl. 14:20

    Ååh älskade lilla plupp stanna och väx i 40 veckor. <3

    SvaraRadera
  3. Heja heja heja! Jag håller på er! <3

    SvaraRadera
  4. Haha, ja jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg det. En skräckblandad förtjusning. Tur att det var en söndag så man får ledig från jobbet. ;)
    Stort grattis till er bebis också, hur långt gången är du nu?

    SvaraRadera